2018. sze 19.

Első posztom

írta: wittao
Első posztom

Kedves Olvasóm!

 

Ahogy a legelső bemutatkozó mondataimban is említettem, korábban egy másik formában egy fórumon kezdtem el mintegy fél éve írogatni különböző audio eszközök tesztjeit, éppen arról ami hozzám került. Amikor bemegyünk egy boltba, ott azokkal a termékekkel találkozhatunk, amit az az adott kereskedő forgalmaz. Egy kereskedő a termékpalettájának összeállításakor igyekszik ugyan a rendszerszinergiára törekedni, de a piac viselkedése miatt ez nem minden esetben sikerül. Előfordulhat, hogy egy másik gyártó terméke jobban passzol ahhoz az adott berendezéshez, amit kinéztünk magunknak, de nem tudjuk ott azzal kipróbálni. Ugyanakkor nyilvánvaló, végtelen számú variáció létezik, mi mivel működik jobban és mi kevésbé, de tudatosan tapasztalatok alapján már könnyebben lehet szűkíteni a kört.

Ezt a tesztelési folyamatot azért indítottam el, mert azokat a készülékeket amik hozzám kerültek (vettem vagy barátok, ismerősök, fórumtársak hozták őket) ki tudtam próbálni ezzel a készülékkel is és egy másikkal is. Nagy előny, ha éppen az olvasó keres egy terméket mondjuk a használt piacon, talán meglátja éppen az a meglévő berendezésével jól házasítható-e vagy sem. Persze nálam sem fordul meg a világ összes gyártójának teljes termékpalettája (jó lenne :) ), de lehet néhány párosításból már lehet következtetéseket levonni.

A fő célom a tesztek mellett az is, hogy bemutassam kalandozásaimat az audio világban. Sok tévhittel indultam neki, bizony van amit a materiális világunk szabályaival nehéz összeegyeztetni, és amikor pedig egyértelműen hallhatók a különbségek akkor csak nagy szemekkel pislogunk.

A tervem az, hogy most a 2018. februártól készített körülbelül 25-30 írásomat egymás után bemásolom ide dátummal feltüntetve és az újakat már itt publikálom először. Többen is mondták az olvasóim közül, hogy visszaolvasva a régi cikkeimet egyértelműen látszik, hogyan sodródtam az árral és mennyit változott az én hozzáállásom és elképzelésem is bizonyos dolgokról. Állítólag a stílusom is csiszolódott picit, azt azért fontos megemlítenem: semmilyen újságírói, írói képzettséggel nem rendelkezem, sőt még elektronikai és audio dolgokhoz sem kapcsolódik egyetlen oktatási intézményekben eltöltött évem sem. Lelkes amatőrnek gondolom magam, se többnek sem pedig kevesebbnek.

Remélem értékes információkkal gazdagodhat minden kedves olvasóm és szívesen fogadom a visszajelzéseiteket.

Üdvözlettel:

wittao

Szólj hozzá