2018. sze 23.

2018.09.05: Búcsú a Sonusoktól

írta: wittao
2018.09.05: Búcsú a Sonusoktól

2018.09.05-én kelt bejegyzésem:

 

Meg egy kicsit hallgatom oket, mielott uj gazdajukhoz kerulnek. Regen voltak mar eloveve normalisan, hosszabb zenelesre, ugyhogy elotte kicsit jarattam oket. Tenyleg 1 honap alatt hogy le tud “ulni” egy hangsugarzo hangja. 2 ora jaratast kovetoen mar mintha tegnap gyartottak volna...
Furcsa, hogy viszonylag regen hirdetgetem a korabban birtokomban levo Sonusokat es alig jott rajuk erdeklodes, az is csak tapogatozas-jellegu. Az elso ember aki eljott meghallgatni oket, kert egy nap haladekot, es ma visszaszolt ugy dontott egyertelmuen kell neki a hangfalpar.
Amikor eljottek hozzam, eleg szoros volt a mentrend, eppenhogy hazaertem, semmit nem tudott melegedni a rendszer, csupan 10 perce jart meg minden.
Onnantol kezdve folyamatosan porogtek a notak, es szinte repult az ido. Nekem nagyon eros nosztalgia volt, folyamatosan atjart az erzes, ami miatt megvettem a hangfalparost regebben. A vendegeim ugy vettem eszre szinten nagy elvezettel hallgattak oket. Manapsag kinalnak ezeknel nagyobb savszelessegu hangsugarzokat, tobb mellyel, tobb magassal es erosebb kozeptartomannyal, minden parametereben lehet naluk PAPIRON jobbat talalni az arkategoriajukban. Viszont amikor leul az ember egy Sonus Faber parost meghallgatni, azt a hangzast nehez potolni technikai adatokkal. Barataim folyamatosan mondtak miutan eladtam oket, Viktor ezek voltak a legjobb hangfalaid. Nem volt nagyon valogatos az erositok teren sem. Es jobban belegondolva tenyleg igy volt, ezeket a dobozokat korullengi valami kulonos hangulat. Tobb mint fa, fem, bor es egyebek, mintha egy hangszer lenne. Most egy kicsit tenyleg arra gondoltam, vajon miert sodorta masodszor is mellem oket az elet? Az biztos, ha harmadjara is itt lesznek valami uton-modon, akkor megtartom oket amig audiozom. Keves targy valt ki bennem ragaszkodashoz hasonlatos erzest, most, hogy at kell adnom oket (amik igazabol mar nem is az enyemek), bizony rossz erzes, de bizom benne gondos gazdai lesznek az uj tulajai.
Csak azert gondoltam leirom ezeket a sorokat, mert az utobbi idoben nagyon elfogott a “jobbat, jobbat, megjobbat” erzes, es ez a par ora ugy erzem visszarantott a foldre. Mar most is jo rendszerem van, sot korabban is az volt, csak mashogy jo. Neha jo hatrebb lepni es tavolrol tekinteni a hobbinkra, lehet mar most tobb van a rendszerunkben es talan nem becsuljuk annyira, mindig reszelgetni akarunk rajta.
Na megyek lefekszem, holnap veszek valami uj kabelt  :D :D :D

Egy utso kep a Sonusokrol:

9A78EDE5-998D-429A-A10F-9C9E61A95E37.jpeg

Köszönöm, hogy elolvastad!

wittao

Szólj hozzá

Sonus Faber audio pc core audio gryphon WP audio állvány