2018. sze 23.

2018.08.08: PS Audio Humbuster III

írta: wittao
2018.08.08: PS Audio Humbuster III

DC szennyezes eliminalasa a halozatunkbol

2018.08.08-án kelt bejegyzésem:

 

20. Elmenybeszamolo

8B89CAFB-A5F0-4915-B0C1-A5EB106F3CC5.jpeg

Megerkezett, mar regota szemeztem vele. Annyira nem egy bonyolult szerkezet, most ez egy kicsit rovid beszamolo lesz.

A helyzet az, hogy amikor a PS Audio P10 itt volt nalam, akkor a ket tesztvideon is lathato volt, a feszultseg 230V-rol 220V-ra valo csokkentesevel az addig bugo toroid trafoim bugasa elkezdett csokkenni, kb. fele olyan hallhatora. Ez a feszultseg csokkentgetes viszont nem annyira jarhato ut, megse mehetnek az audio cuccok 195 V-rol csak azert, hogy trafo fronton csend legyen.
A trafobugas viszont problema es a rendszernek hangminoseg telinteteben egyaltalan nem tesz jot. Igy az ember elkezd nezelodni, vajon hol lehet a hiba? DC szennyezes az AC halozatban? Vagy csak szimplan puruttya trafok vannak az audio eszkozeimben? Mindketto egyszerre? Mivel egy-ket cuccomrol tudtam, nem annyira rossz, elkezdtem DC szennyezest megszunteto ketyerek utan nezelodni.
Belefutottam a Humbuster III-ba az aproban, elolvastam, teljesen megorultem azt igerik a hangkepbe nem szol bele es egyedul takarito funkcioval bir. A P10-es termekuk tovabbra is a szivem csucske, csak a hazikassza utalja, gondoltam belevagok :)
Ma vegre megerkezett, azonnal bepattintottam az osvenyem legelejere (majd meg helyezgetem). Kicsit szkeptikus voltam, mert van akinel volt elorelepes, van akinel semmi.
Ahogy bekotottem, az addig erosen bugo toroidjaim szinte elnemultak. Ezt az “erosen bugo”-t azert ugy kell erteni, hogy amikor nem ment a zene lehetett hallani es engem zavart. Mindez most majdnem megszunt, kozel kell hajoljak a ketyerekhez ha ki akarom hallani. Sokkal jobb a hatas, mint amikor 220V-ra csokkentettem a P10 kimeno feszultseget.
Maradt nyitot kerdes is: egy P10 miert nem tartalmaz egy ilyen megoldast magaba beepitve?!? Vagy ha tartalmaz, miert nem volt hatasa?
Ha meg valamilyen mas felallast kiprobalok (mashova kotom be) es lesz mirol beszamolni, meg irok a ketyererol!

Szólj hozzá

audio pc WP audio állvány PS audio humbuster