2018. sze 19.

2018.03.20 - Alakul a zeneszoba

írta: wittao
2018.03.20 - Alakul a zeneszoba

2018.03.20-án íródott cikk:

 

Ez most csak egy rövid kis bejegyzés lesz arról, most hol tartok:

Még nagyon sok meló van hátra a szobából, de megfogadtam jónéhány tanácsotokat amit ezúton is köszönök, a szoba alakul.

A hosszanti fal helyett 90 fokkal elforgattam a helyiségben minden audio cuccot. Az eddig funkció nélkül ott levő gerendát gondoltam kihasználom és térelválasztó elemként adok neki feladatot, sötétítő függönyöket tart. Így a függöny mögött a WC, kézmosó, kis szekrény (kábelek, egyebek tárolására) helyet kapott és nincs szem előtt. A légtér pedig végülis megmaradt. Az akkusztikára úgy érzem jótékony hatással van, majd ha eljön az ideje lesz mérés is, csak még egyelőre nincsenek meg azok a masinák amiket elképzeltem. Addig nem akarok mérni (ezt a Bladelius teszt is bebizonyította, 2x annyi mélyet zúdított a szobára).

Ha mindent kitaláltam hogy legyen, akkor teljes festés mindenhol ("de várom már" :) ).

Szólj hozzá

szoba