2018. sze 19.

2018.03.07 - Bladelius Thor Mkiii gyorsteszt

írta: wittao
2018.03.07 - Bladelius Thor Mkiii gyorsteszt

2018.03.07-én megírt teszt.

 

Nagyfiú járt ma nálam :D

 

Rendszerem:

Tápoldal: Valhalla tápkábel (X)

Erősítő: Bladelius Thor MkIII

Összekötők:  XLR összekötők (DAC - Bladelius között)

                     QED USB kábel DAC - forrás mac között (Audirvana)

Hangfalkábel: The Chord Company - Clearway

Hangfalak: SF Grand Piano  - Triangle Antal Esprit EZ

 

A Triangle-ket messze kifuttatta... elsőre azt mondtam "Istenem ennyire nyugodtan még soha nem tudtam zenét hallgatni", áradt az egészből a nyugalom, persze nem ment a finom precíz részletek rovására, nem fátyolos volt, tiszta és nyugodt. Órákig tudtam volna hallgatni háttérzeneként is... Allan Taylor Let the music flow c. száma All is one albumáról teljesen magával ragadott. Hajlamos vagyok bizonyos számokból csak az engem nagyon érdeklő részeket meghallgatni, majd továbblépni. Most nem tettem meg, a számok végigmentek :) . Mindezek ellenére azt gondolom a Sonus Faberek most tudták megmutatni először mi rejlik bennük (Krell-nél korábban már ezt gondoltam, de elmondhatom tévedtem), ugyanis 1 óra hallgatózás után hangfalcsere következett. Elhelyeztük a SF-eket és elkezdtek pörögni a számok. Olyan mélyeket csalogatott elő Thor kalapácsa, amit nem hittem volna, hogy egyáltalán tud a SF páros. Térleképezés, hangszerhűség 5*. Viszont a mélyek bizonyos számoknál már-már túl soknak tűntek (elsősorban Stockfish albumoknál jött ez elő). Miután a srácok elvitték a Bladelius-t, bekötöttem a Krellt a helyére (minden más változatlan). A mély fele eltűnt, a közép és magas tartományának a részletezése hálistennek ugyanúgy megmaradt. Úgy érzem szerencsés voltam ma zeneügyileg, mert három eltérő, de olyan hangot hallottam, amivel szerintem sokan megelégednének.

Néhány saját konklúzió:

Bladelius beépített DAC-ja: Külső DAC-ról a produkciója sokkal jobb volt, mint a beépített sajátja (bár természetesen együtt tudnék élni vele így is :)  ). Azért DSD fájlok hiányoztak a repertoárból, ez külső dac + XLR összekötéssel azért nagyon kiütközött.

Csak a srácok éberségének tesztelésére betettem Manoya - Csönded vagyok c. feldolgozását Cseh Tamástól, MR2 felvétel volt, 320kbit mp3 !?! . Abban maradtunk, ezen a rendszeren ezt a minőséget is boldogan hallgatnánk sokáig.

Ebben az erősítőben minden benne van, amit csak kívánhatnék magamnak... le a kalappal, kiváló darab. Irigylem a gazdáját. Aki megengedheti magának, feltétlenül tegyen vele egy próbát!

Köszönöm, hogy elolvastad!

Szólj hozzá

thor triangle mkiii Sonus Faber Bladelius