2018. okt 08.

Bambusz állvány a monoblokkok alá

írta: wittao
Bambusz állvány a monoblokkok alá

Sziasztok,

 

ez most csak egy rövid kis bejegyzés lesz.

2018.10.27-28-án lesz Hifi-Show Budapesten ismét, és egy kicsit készülök rá az audio állványommal. A Core Audio és Entreq termékek ezek az állványokon fognak debütálni a forgalmazó részéről. Számomra ez nagy megtiszteltetés, ennek megfelelően gőzerővel dolgozom a kiállításon megjelenő darabok utolsó simításain.

Elkészültek a végfokok alá a fő 1 készülék széles 3 készülék magas állvánnyal harmonizáló bambusz állványok. Tegnap és ma a rendszer szétborításával és újra összerakásával töltöttem az időmet. Ha már úgyis hozzápiszkáltam, kicsit hangulatosabbá varázsoltam a zenehallgató helyiségemet odalanként 1-1 sólámpával is. A végfokok egyelőre teszt-stádiumban, bejáratás alatt vannak, úgyhogy azokat ki kellett takarnom a gyártó kérésére (emiatt elnézést). Az új Liquid Line sorozat minden tagja ott fog debütálni a kiállításon. 

Pontosabb technikai információkkal majd a kiállításon illetve azt követően fogok szolgálni, ha valaki érdeklődne a pontos műszaki paraméterek után. Elsőre azt kell mondanom határozottan jót tesz a rendszernek, ha nem a többi készülékkel egy állványon lógnak és nem a földön fetrengenek.

JA! Majd elfelejtettem :) Legutóbbi cikkem a tápellátás témájában úgy éreztem már már a voodoo határait feszegeti egyeseknél, na én ilyenkor szoktam 19-re lapot húzni (Magyar Kártyánál jön is szépen a Tök Alsó :D ). Tegnap kisfiam iskolájának rendezvénye volt, minden vásárfia ott volt ahogy a nagykönyvben meg vagyon írva... vattacukor, kürtöskalács stb. Nagy sikernek örvendenek ilyenkor a különböző ásványokból készült csecse-becsék is. Többször hallottam már róla, hogy bizonyos ásványok ilyen, mások pedig olyan hatással LEHETNEK a szobára/elektroszmogra/szomszédban megbúvó mocsári ragyára stb. , úgyhogy eldöntöttem veszek ezt-azt. 3db turmalin darabkával gazdagodva hagytuk el a helyszínt. Mivel használati utasítás ilyenkor soha nincsen, hová kell biggyeszteni őket, én a véletlenre hallgattam... hazaérve a készülékek hátuljánál a különböző kábelek mellé szintenként egyet-egyet tettem ki. Az égvilágon semmi változást nem tapasztaltam, igaz melegebb lett bent, de ehhez szerintem a fűtés bekapcsolása is nagyban hozzájárult :) .

Egy kép a mostani rendszerről, pont Presser-t hallgatok, Zoránt, majd egy kis Eric Clapton-t :

 

Szólj hozzá

zeneszoba WP audio állvány