2018. sze 23.

2018.07.29: Mit hallgatok most itthon? A jelenlegi rendszerem

írta: wittao
2018.07.29: Mit hallgatok most itthon? A jelenlegi rendszerem

2018.07.29-én írt bejegyzésem:

 

Kis ideig nalam voltak baratom cuccai (Bladelius Thor Mkiii, Dynaudio 3.4), kicsit kieltem magam ezzel a vonallal is.
Az en dolgaim egyelore a levegoben lognak (dac, vegfok veglegesitese), ugyhogy most az alabbi konfiguraciot pakoltam ossze:
- tapoldal: taposveny, Vibavoice Omega 500
- audioPC
- Core Audio transzport
- Audio GD NFB-29H dac, elofok
(forumtarse, amit most hirdetek neki, gondoltam megjaratom egy kicsit, ne alljon a dobozaban)
- JBL Urei 6260 vegfok (sztereo modban)
- ELAC FS 248

Ugy voltam vele, hogy egy picit kenyszermegoldas addig amig a sajat rendszerem osszeall, de igazan kellemes meglepetes ert. Az AudioGD dac/elofok lagysaga keveredve az UREI reszletessegevel es kemenysegevel, valamint nagyszeru terlekepezesevel igazan szeretheto osszeallitast eredmenyezett. Van benne kemenyseg, szarazsag bizonyos reszeken, es van lagysag is a melykozep-kozep reszeken, valamint az UREI-bol a bivaly ero. 30% hangero mar az atlagos zenehallgatasi szokasaimnal hangosabb produkciot nyujt, es ahogy emelem a hangerot sem torzit. Igazan jol kontrollalja a dolgokat a transzport es a dac is. Kicsit banom is a dolgot, hogy nem pattintottam ossze ezt a konfiguraciot hamarabb, adta volna magat a lehetoseg. El se tudom kepzelni, milyen brutalis dinamikaval birna a rendszer ha meg egy ugyanilyen UREI-t idecipelnek es hidba kotve monoblokkokkent uzemelnenek. Tetszik a rendszer, el leszek veluk :)

PNG image.png
Szólj hozzá

jbl elac audio pc usb/spdif core audio fs-248 gryphon WP audio állvány urei Audio-GD