2018. sze 23.

2018.07.01: Gyorshírek az elmúlt két hétből

írta: wittao
2018.07.01: Gyorshírek az elmúlt két hétből

2018.07:01-én kelt bejegyzés:

 

Sziasztok,

megint összegyűlt egy csokorra (élménybeszámolóra) való esemény, néhány pontba összefoglalom ezeket, azután ahogy összeállnak az anyagok majd folyamatosan jönnek részletesebben. A fórumátállás óta a képfeltöltések érdekesen alakulnak, főleg úgy, hogy többet szoktam belepattintani az egyes beszámolókba. Meglátom, a puding próbája az evés.

1., Korábban kicsit a kényszer szülte (hosszabb szervízre ment az autóm) de a szerencse is rám mosolygott, tesztelhettem egy elektromos autót (Renault Zoe), ennek a tapasztalatait megírtam Nektek néhány hete. Most kaptam tesztelésre egy elektromos bringát pár napja, itt mondjuk az a különbség ha bejön meg is tartanám. Itt még gyűlnek az információk, kisebb utakra volt csak időm. Ő a tesztpéldány:

cube1.jpg
cube1.jpg (48.78 KiB) Megtekintve 265 alkalommal

Azt tudni kell, az összes általam kipróbált sport közül - ezekből jó sok volt - a kerékpározást űztem legtovább és csak az utóbbi 1 évben megy a melóm a rovására. Tehát úgy gondolom nem amolyan "koca-kerékpárosként" tekintek az elektromos bringára, hanem azért jópár km van a lábamban amit maratonokon, egyeb hosszú és kemény montis versenyeken töltöttem. Annyit előre vetíthetek, hogy némi kialakult véleményem már van és teljesen megértem azokat akik ezeket a bringákat válsztják. Nyúzni fogom majd sík úton, városban, erdőben, Hármashatár-hegyen, végigtolok egy régebbi Cross-Kovácsi maraton útvonalat, elnézek vele a Mátrába is. Szerintem amíg ezek a tesztek nincsenek meg, nem lennék alapos és úgy nem szeretek véleményt megfogalmazni.

Találtam egy képet 2015 Salzkammergut Trophyról :D : 12 fok zuhogó esőben indult és 28 fokban felhők nélkül fejeződött be, gyönyőrű környezetben... egy elektromos bringával vélhetően nem lett volna elgyötört az arcom a végén :) :)

Cube2.jpg
Cube2.jpg (761.42 KiB) Megtekintve 265 alkalommal

2., Hosszabb egyeztetéseket követően sikerült összehoznunk a Pointe forgalmazójával Szekeres Istvánnal egy találkozót. Nagy örömömre szolgált a dolog, mivel magam is Pointe erősítő birtokos voltam, örömmel tettem eleget megtisztelő meghívásának. Ezen kívül kíváncsi volt a véleményemre a legújabb erősítőjükről a Platinumról, így rövidebb időre nagy meglepetésemre megkaptam tesztelni. Úgy rohantam vele haza mint egy kisgyerek a nála 3x nagyobb ajándékcsomaggal a karácsonyfa alól a szobájába. 1-2 hétig itt lesz. Ez már egyfajta tartósteszt :D 

3., Volt egy AudioPC nálam vendégségben. Legnagyobb sajnálatomra csak nagyon rövid időre (pár órás meghallgatásra). A lényege az volt, hogy ez szinte mindenben különbözött az én AudioPC-mtől: fűtött órajelek (még az SSD-n is!), i7 architektúra, belső tápegység (nem toroid, teljes csendben). Árban és teljesítményben, valamint előrevetíthető kvalitásokban jelentősen meghaladta a valaha nálam járt összes forrást. Az eredmény meglepett, kifejtem majd miért.

4., Elment az Accuphase erősítőm. Hát ez a "soha ne mondd, hogy soha" tipikus esete. Rövid időre a volt Sonus Fabereim is visszakerültek hozzám, és a fent említett Pointével is meghallgattam többed magammal... erős volt a kísértés vegyem-e vissza :D Úgyhogy most gyakorlatilag csak teszterősítő dolgozik nálam (Pointe rövidebb ideig, a Core Audio kicsit tovább marad). Már megvan az utódjuk, ha elkészül írok róla természetesen.

5., Érkezett hozzám egy PS Audio P10 tápgenerátor. Ez a tápolás dolog számomra egy ismeretlen terep, nagyon nem is akartam elmélyedni a témában, ráadásul ez egy akkora értékű ketyere amit nem engedhetek meg magamnak, viszont mindenképpen össze akartam hasonlítani mennyivel másabb mint a mostani rendszerem. A fenti témák közül egyébként itt történt a legmegdöbbentőbb eredmények, ennek a masinának a használata során. Csináltam képeket az egyes változtatásokról, remélem a képfeltöltések zavartalanul fognak menni, sok a tanúlság.

6., Ez friss tegnapi dolog: a P10 hatására nekiugrottam a táprendszerem átszervezésének. Most már tudok váltani egy 4mm2 + kismegszakító ösvény és egy 6mm2 + olvadóbiztis ösvény közül (tuti volt behúzni az új vezetéket, ma hajnal 3-ig végeztem is vele... az a tipus vagyok, ha elkezdem csak akkor állok fel ha kész és működik, különben úgysem tudnék aludni :D ). Vannak érzések, első benyomások, ráadásul a Pointének és Core Audiós erősítőknek köszönhetően csöves és FET-es rendszeren is tesztelni tudom a hatásokat.

Köszönöm, hogy benéztél!

wittao

Szólj hozzá