2018. sze 22.

2018.04.23: Összefoglaló a következő tesztekről

írta: wittao
2018.04.23: Összefoglaló a következő tesztekről

2018.04.23-i bejegyzésem:

 

Sziasztok,



lógok néhány írással amiket megígértem, szépen sorjában teljesítem is remélhetőleg a héten:

- audio PC (azárt nem írtam meg, mert szerettem volna pár streamerrel összehasonlítani, ami sikerült is... CA Streammagic, TEAC NT-503 most van nyüstölés alatt, holnap pedig egy Pio N-50A), ha megvoltam a tesztekkel akkor egyben összegezném a látottakat, de inkább a hallottakat :D


- Krell - Sonus, majd Primare - Sonus, rövid időre Primare - Vienna, majd most Accuphase - Vienna ... nehéz döntések és folyamatos reménykedés a jobb hang érdekében, pár mondatban összefoglalom a mostani állást


- Szinusz hullám és passzív tápszűrők viszonya nagyobb felbontású masinákkal (itt nem csak én vagyok az elkövető, úgyhogy még várok kollégára a mérések tökéletesítésében), utána tápösvényem bemutatása, hatásai


- DAC teszt : kínai Xiang Sheng DAC05B (mostani dac-om) , TEAC NT-503 dac-ként, RIF Audio csöves változata, EMOTIVA XDA2

     ezt tegnap sikerült megejteni, voltak érdekes meglepetések és voltak "papírforma" eredmények


DE most inkább arról számolok be, hogy gyászolom a kezdetben nagy lelkesedéssel összeszedett, sok ráfordítást igénylő cuccaimat. Nézzétek el, nincs kedvem most teszteket írni... sőt lehet páran hangos sóhaj keretén belül fellélegeznek :) Bekötöttem egy utolsó tesztelésre őket, mielőtt majd (remélem) szerető gazdáikhoz kerülnek. A nosztalgia jót tett és egy kicsit felnyitotta a szememet: ez a "régi" rendszer is nagyon nagyon jól szól. Mindig van feljebb, de én úgy gondolom, simán kiszolgált volna engem ha már korábban ennyi (még ha nem is sok) tapasztalat birtokában azokat a nüanszokat megteszem értük amiket ma megtudnék lépni.

1.thumb.jpg.72757f73ca01c5eb00a6852515e90471.jpg


2.thumb.jpg.31c796372730f631ed80a54de5e5bf3c.jpg


(u.i. még szépen át lesznek ujjlenyomatmentesítve csomagolás előtt természetesen, szutykos dolgot nem adok ki a kezeim közül :) ) 

Szólj hozzá

jbl e211 accuphase L86