2018. sze 22.

2018.04.15: magyar asztalos virtuóz hangfalpárosa zebrano fából

írta: wittao
2018.04.15: magyar asztalos virtuóz hangfalpárosa zebrano fából

2018.04.15-i bejegyzésem:

 

Ugyan nem erősítő, de tegnap kaptam egy kis hallgatózásra az alábbi "dögöt":


1.thumb.jpg.f94cfdbc7055fc4423157e6e8c5ae5b3.jpg

2.thumb.jpg.2d583f0744f664d0a702d77ebdf599a1.jpg


Amit érdemes tudni róluk:

- magyar asztalos virtuóz kézimunkája

- ez nem zebrano furnér, ez bizony zebrano fából van!

- benne a súlyozás és nagy tömeg érdekében gránit lapok (55-60kg/db-ra saccolom)

- csak a homokkal töltött acél állványomra mertem rátenni, az tisztán látszik más kaliberű állványokat igényelnének

- hangszórókészlet: Scan Speak

- zárt dobozok, 8 ohmosak


Hangjuk?

Bekötöttem őket, de csak fél órát tudtam hallgatni. Negatív dolgot nem is tudok írni... olyan tere volt, totál váratlan, a színpadkép is teljesen ok. A mélyektől tartottam, de nem kellett volna, gyors, feszes és nem gondoltam volna elsőre, hogy ilyen mélytartománya lesz (hozzátartozik az igazsághoz, hogy amikor legelőször találkoztam velük, akkor 1-1 25cm körüli mély duruzsolt alattuk, nagyon szépen megtámogatva őket. Most a mélyért felelős rész nem jött, de így is maximálisan helytállt!)

Külsőre nem az én világom, a mesterrel megbeszéltük, de a hangját meg tudnám szokni... sőt, azonnal haverok lettünk .

Az biztos, hogy állvány legyen a talpán ami megfogja és a tüskéknek is alátét kell, mert 4mm-t benyomja szerintem a laminált padlóba :) Ebbe a félórába mélyrehatóbb ismerkedés nem fért bele, úgyhogy még visszatérek rájuk (márha újra fel bírom rakni őket az állványra).

 

Szólj hozzá

zebrano magyar hangsugárzók állványos