2018. sze 19.

2018.03.21 : Milyen odahaza az áramellátásom? I.

írta: wittao
2018.03.21 : Milyen odahaza az áramellátásom? I.

2018.03.21-én íródott bejegyzés:

 

Kicsit piszkálta a csőrömet az utóbbi időben, hogy mi a helyzet a bejövő feszültséggel és mit kapnak a gépeim.

Vettem egy filléres berendezést, amitől azt vártam, hogy javul a helyzet. De csak össze-vissza vitte a feszültségeket, ki is vágtam onnan. 

Most volt kis időm, és pár fórumtárssal gondoltunk egyet nézzük meg most mi a helyzet és tudunk-e rajta javítani.

 

Alaphelyzetben ez jön nálam a konektorokból:

Javítás után (közben rajta egy A osztályban 45W-ot felszedő csöves erősítő, DAC, forrás és ugyanezen a hálózaton - 1fázis, 32A, de másik kismegszakítón -  egy 3,5kW-os klíma ami fűtésre van állítva, világítás, kis villanybojler ami éppen szintén ment) : 

Úgy gondolom, hogy a következő napokban, hetekben kicsit foglalkozom a szinusz hullámmal is, nézek is olyan ketyerét amivel ezt meg lehet oldani.

Egyelőre mivel most éppen elég nagy hype van a tápregenerátorok körül, nem szeretnék gyártót beírni kinek a termékével csinálom, értem el az eredményt. Azt gondolom amit szeretnék, arra alkalmas az eszköz. A hangban elért hatásokat még nem volt időm kiértékelni magamban, ahhoz több idő kell.

MÁS:

Csináltam most pár tesztet még különböző erősítőkkel (Primare A20, Primare i30, Pointe Exception MkII, Pointe Sima MkII + Sonus Faber), majd írok a tapasztalatokról, volt néhány meglepő eredmény közöttük.

Szólj hozzá